alla <3 dag!

Visst alla hjärtans dag är en helt vanlig dag, men som känns lite extra mysig !
Fast varit sjuk så fick inte vara med min underbara kille, åh, helt ensamt har jag haft de idag.. 
hade gärna åkt hem till honom, men inte lönt att smitta hela hans familj och han, hehe!
Och vill inte att han ska bli sjuk, så vi får ta igen de när jag är frisk !
På bättringsväg iallafall, ska se om jag orkar ta tag i att packa upp, coh städa lite på rummet, 
sen blir det filmoch hoppa i sängen igen med en kopp te och tabletter och allt vad jag har !

Kom också på att jag kunde kolla på hotellet jag ska till i sommar i Mallorca, funkar faktiskt bra !
Verkar nice hihi, så här kommer 2 bilder på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0