känner mig duktig!

Känner mig riktigt duktig för allt jag gjort idag!
Först skolan, och sen direkt hem och träna på nationella, göra klart SO:n jämförelse mellan olika religioner, 
sen fixat två stycken bilder till BILDEN, så jag kan få så bra betyg som möjligt där, och jag har även skrivit ut mina Gymnasieval, riktigt stolt, trots att jag gikc upp hur tidigt som helst och ändå orkat såhär mycket, nu ska jag göra klart broderiet så de blir betyg i slöjd med..!

Gymnasievalet:
1. John Bauer, Hässleholm- frisör
2. Skolstaden, Helsingborg- frisör
3. Plussgymnasiet, Kristianstad- stylist.


ganska bra val, enligt mig själv iallafall, till skolan imorgon och snacka betyg med lärarna, 
inte haft vissa lektioner pga att jag bara gått på skolan ja sen jag började 9an, 
och dom tog inte med mina förra betyg visst.. så fått plugga om mina HELT, usch säger jag bara !
Inte en chans att jag kommr klara detta, men jag har redan bestämt mig för att klara 9an och komma in 
på det jag vill !

gullig bild, HAHAH, men jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0