pluggar..

Sitter fortfarande i soffan och pluggar inför nationella imorgon..
Får verkligen inte in nått i huvudet känns det som , även om jag nästan säkert
vet at det kommer gå bra för mig på uppsaten!
Pluggar iallafall in "olika typer av texter" och "skrivregler"
Pappa ska snart åka och handla godis, chips och dricka som jag ska ha under tiden hihi.
Varit hemma och vilat hela dagen, även fått rummet städat, vaknade med sug & magknip i magen..
så stannade hemma och vilade inför provet så jag inte blir sjuk till det! 
Vill verkligen inte missa mera i skolan usch, bara jobbigt att ta igen allt.. 

Inte orkat ta några nya bilder, som jag måste ta & fixa snart, än sålänge får ni leva med mina gamla bilder !

Kommentarer
Postat av: Megabloppis

Det är varken eller utan som vanligt :)

2012-02-08 @ 18:09:25
URL: http://megabloppis.blogg.se/
Postat av: elin - foto -

finis

2012-02-09 @ 17:06:54
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0