Söndagarnas höjdpunkt!

Söndagar är alltid allmänt dryga!, 
Man är trött och tiden går för sakta.. eller går den bara för snabbt så man inte hinner det man behöver..
Jag vaknade iallafall med älskling på andra sidan om mig, mös och lite sånt, sen gick jag upp och åt, och tvungen så skulle han gå och hämta cigg.. och det hade ju snöar, usch, kallt och äckligt ! 
Han drog vid 4 tiden så började packa och pluggade lite.. det jag gör varje söndag typ. söndags traditioner fast nä!
Nu börjar iallafall Wallander-dödsängeln, som är söndagarnas höjdpunkter! Så blir att kolla på den & ligga i soffan och bara ta det lugnt, och plugga lite i pauserna, och messa med mitt hjärta, 
hoppas ni har en bra söndag!

ibland saknar man det blonda håret.. även om jag vrkligen trivs bättre i det bruna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0