underbart!

Helt glad idag, nationella gick faktiskt ganska bra!
Skrev en och en halv sida.. men ändå.. satt i 2, 5 timme typ tror jag ?
skulle skriva då en uppsats, och fick välja mellan 4 olika punkter.. valde då en punkt om 
"Hej du tonåring 2050" hhehe brev som dom skulle läsa om några år om unga folk.. 
jaja nog om det!
Åkte hem för att lämna datan och godis o allting jag hade med till skolan..
skyndade mig till bussen och var i stan runt halv 4, mötte Karolin och Sofia på Darins, efter de gick vi nog mest runder, kändes skönt att umgås med dom igen, hihi !
Nu sitter jag här hemma, kollat runder med busskort, billigare med Jojo period än vanligt busskort, så blir nog köpa de.. hehehe (a)
Nu ska jag äta semlor, sen hoppa in i duschen och krypa ner i sängen och kolla film!


Kommentarer
Postat av: elin - foto -

du är anna :)

2012-02-10 @ 14:31:30
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0