<3<3

Aldrig i hela mitt liv varit så här kär som jag är nu, eller ja nu och nu, men i denna killen !
Han får mig verkligen att må bra, när vi inte bråkar då förståss.. 
Han är den killen jag verkligen vill ha och velat ha länge!
Och den som fått mig att tro på honom, och älska honom !
Den kille alla tjejer drömmer om, jävligt snäll kille, går att snacka med om allt, eller ja det man ska kunna snacka om med sin pojkvän så typ allt, svin gullig, rolig, allt är bra med honom, den underbaraste killen som finns, han är helt änkelt bäst!
Visst vi bråkar och så.. de gör nog alla.. tror ja ? 
Men trots alla bråk älskar jag han mer och mer. 
Och utan han.. vet jag inte vad jag skulle göra ?

Kännt han ett bra tag, snackade asmycket i början i början av maj tror jag de va ;)
smsade skit mycket, men i verkligheten när vi såg varandra, vågde vi knappt kolla, 
vågade inte snacka, tillslut så snackade vi, blev inte mycket, gulligt med blyga killar, iallafall han!
Blev sommarlov, och vi var och sov ute(?) alla är inte normala.. men jaja :)
vågade snacka lite mera iallafall. Snackad inte lika mycket under sommarlovet som innan, 
men på nått sätt, bra sätt, började vi snacka mer och mer!
Började gilla killen och vi bestämde eftr ett bra tag att gå på bio, lite såhär guulligt (a)
Så det gjorde vi, "järgarn 2" haha den sög tack vare stämningen, bryga och tysta, och jag hade 
bara ont i tungan av piercingen som var ny.. 
Hahah, men ja allt fortsatte bra, träffades mer och mer, eftr ett antal gånger , många veckor, 
blev vi iallafall tillsammans, aldrig varit så lycklig  ! 
4 december 2011 <3
Tror att jag vrkligen var den lyckligaste tjejen på jorden som hade den underbaraste killen !
Killen som jag fortfarande har, och snart 2 månader ju:)
Många säger att amn inte kan älska varandra så snabbt, men har man snackat länge, varit vänner, och sen varit på G ett tag, så kan man älska varandra efter ca 1 och en halv månad !
Men han är verkligen det bästa som hänt mig!

Han är finast, bäst, underbarast, snällast, sötast, snyggast, den enda killen jag älskar 
och han är
MIN!


jaja, tvungen att skriva av mig lite..
JAG ÄLSKAR DIG SIMON NORDKVIST!



enda bilderna på data, alla är på mobilen, hehe :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0