presentation

Hejsan, tänkte börja med en liten presentation om mig, 
Aa, jag heter då Anna Persson, jag bor i Skåne i en stad som heter Kristianstad, riktigt dryg stad att bo i faktiskt !
Jag är 15år, snart 16år. Jag går i 9an på Humleskolan i Bromölla, sista terminen och efter det tror jag att jag ska välja Frisör på John Bauer i hässlholm. På fridtiden gör jag inte nått speciellt, nu sista terminen inna gymnasiet blir de nog att lägga rätt mycket tid på det, annars så är jag mest med vänner, shoppar, och är såklart med min pojkvän!
I denna bloggen kommer jag för det mesta skriva om min vardag, men såklart, lite tips, musik, ja ni får se vad det kommer upp då & då. Ska försöka uppdatera minst två gånger varje dag!
Vill ni veta nått annat speciellt eller ge nått tips så når ni mig lättast på facebook 
Anna DianaEllinor Persson @ facebook. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0