NU ÄR DET FREDAGSMYS!

Fast nää.. det är de ju inte :(
Fredagkväll och jag ligger sjuk ?!
Gick till skolan som vanligt, fast mådde inte alls bra imorse, 
men mamma sa att jag skulle försöka, sen gå hem om jag mådde dåligare.
Var i skolan i två lektioner, orkade ingenting, och satt och skakade fast jag hade typ 3 tröjor på mig.. 
När jag väl stod och väntade på bussen ca en kvart, så kom en alkis fram till mig " Svenne " kallades han visst.. 
så började han berätta om sitt liv, hans barn, behandlingshemmet, sina skor och byxor vad dom kostade och var köpta.. och om mina ögon, och min ålder.. Hahah, sjukt, han sa att han verkligen inte var farlig, men ändå var jagad av alla poliser i hela skåne, och skulle få hells angels på sig,, jaja :') skulle krama mig två gånger så jag nästan missa bussen, usch inte speciellt mysigt ! Busschaffören fattade iallafall och skojjade med mig om han, haha :')
Men var hemma vid halv 11, åt och sen somnade jag och sov till vid 2tiden gick på toa och tog dricka och nässpray, sen somnade om och blev väckt vid halv 6tiden av pappa.
Nu sitter jag bara här i soffan på rummet och kollar på "The voice Sverige" och bara tar de lugnt, feber och förkylning är ingenting att leka med, fyfan ! 

SAKNAR SOMMAREN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0