svar på frågestund..

1. Vad tycker du om mig? Emma du är knas, snäll söt, snygg, rolig, sjukt kass humor, och saknad !
2. Bajs eller kiss? inget av det, men bajs, låter bäst o säga:$
3. Vad tycker du om att din dubbelhaka är tre cm  ifrån marken HAHAHA? hahah du är störd !
4. Blått eller rosa ? ROSA!
5. Elefant eller struts? elefant, dom är översöta!

6. Mongo eller cp? mongo, för det säger jag oftast..
7. Näsby eller österräng? österräng, näsby bara bombar dom mig..
8. Snopp eller rumpa? hahaa, va ?=
9. Rumpa eller öra? hahaha, rumpa :')
10. Öra eller snopp? ehm knasfråga.
11. Joggare i skogen eller wax i håret? joggare i skogen!
12. Puss eller kyss? kyss
13. Gillar du denna låten? (länk) nej.
14. Hut många ben har du ? beror på om du menar inne i kroppen elr ute, inne vetifan utanför 2.
15. Hur blev jag din bror ? kristianstadsdagarna när vi började snacka mycket o du hjälpte mig, började snacka jätte mycket och blev så nära som syskon :p
16. Hur många gånger åkte du batman förra k-stad dagarna ? 3.. fast seriöst 1:p
17. Hur mycket är 12 + 12 gånger 8 - 16 + En turk ?  va :(?
18. VILL DU BÖRJA SPELA LOL MED MIG? klart din lilla nörd emma ;)
19. Tycker du om bajs? ja. 
20. Gillar du kaffe? usch nej ! 
21. Är du oskuld? nej :p
22. Är du singel? nej, och det är jag glad för ! :)
23. Din humor är kass? din osså emma ;)
24. Vad är du för sjuk? feber, förkyld, och ont i halsen. 
25. Älskar du mig? Klart jag älskar dig gumman !
26. Om du ska svara på allt eller inget, hur kommer det sig att du inte svarat någon än ? vill ha tillräckligt med frågor.

FETT MED OSERIÖSA FRÅGOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0