3 månader

Tre underbara månader med min pojke idag, många flera ska de bli!
Tog det mest lugnt och kollade film idag, sjukt trötta och det är jag fortfarande.. 
hade lätt kunnat gå och lägga mig men ska sitta uppe och kolla på wallander och äta räkmacka så får vara vaken lite till !Varit med älskling hela helgen iallafall, var i Malmö igår, gick till Entré och bara gick runder och kollade typ sen åt lite, köpte inte alls mycket, bara ett par örhänge.. bättre än ingenting! Men bättre och göra nått kul iställt för att bara vara hemma :)
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga ner bloggen helt precis som jag gjort med dom andra.. eller fortsätta och uppdatera när jag känner för det.. får se vad jag kommer fram till !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0