sanningen....

Ska jag vara ärlig är jag rätt blyg av mig.. håller mig lite tillbaka dragen ibland, 
fast beror på vilka personer och hur säker jag känner mig med personen. 
Fast vissa kan jag känns hur bra som helst, men känner ändå mig tillbaka dragen..sjutk skumt
men faktiskt sant!
Finns några människor jag verkligen inte har varit blyg med, eller alls tillbaka dragen.. 
Tillexempel Karolin, vi kunde snacka om allt, göra allt, och vi skämdes inte för nått, kunde skämma ut oss hur mycket som helst utan att bry oss, fast den vänskapen sket sig, fast vi är vänner igen, inte alls bra, inte närheten av hur vi var förrut, fast man vet aldrig vad som kommer hända och inte hända. 
Sen Louise, likadant som med Karolin, fast vi kunde hitta på hur galna saker som helst, och skämdes verkligen inte, vi visst allt om varandra så varför skämmas då ?
Sen min familj och pojkvän, känner inte mig tillbaka dragen där heller, men ibland får jag för mig saker så leder det till att jag är rädd typ för att dom ska tycka illa om mig, även om jag igentligen inte hade brytt mig så mycket.. men var tillbaka dragen bara för det, men saker som kommer i perioder för mig.

Fast ibland bara älskar jag att skämma ut andra och mig själv, liksom vem bryr sig ? 
mina vänner, familj eller pojkvän ska ju inte tycka illa om mig bara för man är lite högljud eller gör på nått speciellt sätt.. Man föddes till den man är, och har sina olika dagar, osv. Man ska våga testa olika saker och prova sig fram, på så sätt lär man känna sig själv mycket bättre, varför vara rädd och inte v åga ändra på sig, eller sitt utseende, dom äkta lämnar inte en, så bara att våga, men visst man får vara blyg!


bild sen julas, orkar verkligen inte ta nya bilder, eller ja alla är på mo bilen, men nästa vecka ska jag försöka lägga in dom & ta massa nya !


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Nu är vinnarna av veckansblogg utsedda!

Kika in & se om det blev du, om inte, finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html#comment

2012-03-11 @ 19:43:42
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0